Till alla medlemmar
Nu när stambytet är klart kan det uppstå fel som är relaterade till stambytet.
Följande gäller vid anmälan om fel som har med stambytet att göra.
Samtliga felanmälningar skickas till email: expeditionen@brfskogas3.se.
Har du ingen email adress går det bra att lämna skriftlig felanmälan i föreningens brevlåda på Loftvägen 16
I ämnesraden i mailet/brevet anges ”Garantiärende hos BRF Skogås nr 3”.
I mailet/brevet ska framgå namn, adress, lägenhetsnummer, telefonnummer och mailadress från dig som gör felanmälan. Du ska också bifoga bild på det som är fel.
Du som inte har en email adress, kontakta expeditionen gällande bild.
Vi kommer låta TTF granska om det är ett garantifel och sedan samlar vi ihop ett antal liknande anmärkningar innan vi skickar det vidare till BMG:s eftermarknad.
Detta för att undvika onödiga utryckningar som vi får betala extra för.
Fel som inte behöver åtgärdas omgående kommer att kvarstå till 2-årsbesiktningen.
Vid akuta felanmälningar, t.ex. vattenläcka –
Fastighetsskötare TTF kontaktas vid akuta fel på telefon 0705-94 22 17 måndag-torsdag kl 07.00-16.00 och fredagar kl 07.00-14.00. I övrigt ring vicevärden eller lämna en felanmälan i föreningens brevlåda på Loftvägen 16.
Vid akuta problem på icke arbetstid kontaktas –
Jourmontör Securitas telefon 08-657 77 00
Problem med hiss kontakta Trygga Hiss telefon 08-798 92 00
Ring bara om det inte kan avhjälpas på annat sätt.
Varje utryckning kostar 4 000-5 000kr!
Hälsningar
styrelsen